2017/06/13

jógový cíle

   jóga se dá definovat mnoha různými způsoby. pro každýho ale znamená něco jinýho. pravdou je, že je potřeba si uvědomit, co pro mě jóga znamená a proč to dělám. nikdy jsem si tuhle otázku nepoložila takhle přímo. byla to opět Bára, která mě na ni navedla. a tak se pokouším si svý jógový cíle uvědomit a používat je jako záchytnej bod svý jógový praxe.
   mým momentálním cílem je přijetí a sebeláska. moje fyzický tělo je pro mě stejně důležitý, jako duševní stránka. jógou bych ráda došla k vyrovnanosti, k přijetí sama sebe. k přijetí toho, kým jsem a jaká jsem, nejen zevnitř, ale právě i zvenku. chci přijmout svý tělo. mít ho ráda. cejtit se v něm dobře, a pohodlně, bejt v něm spokojená. což momentálně nejsem a nikdy jsem ani nebyla.
   mým cílem je harmonie. nejen ve mně, ale i ve spojení se vším ostatním. duševní klid. láska. překonání pocitu oddělenosti. překonání vlatních vnitřních strachů.
   nakonec chci žít život tak, aby byl mým sebevyjádřením.

Okomentovat

ela dani © . Design by FCD.