2018/01/22

2018 přede mnou

   neskromě jsem si sepsala několik věcí, kterejch bych během tohoto roku chtěla dosáhnout. konec loňskýho a začátek novýho roku mě naučil, že co tě nezabije, to tě posílí a já už jsem překonala tolik překážek, že se už teď cejtim silnější než kdy dřív. proto vim, že když se něco doopravdy chce, tak to jde a tenhle náhled si chci udržet. takže letos
   se chci podívat do Švédska nebo do Finska. načerpat energii z tamní přírody a čerstvej vzduch do plic.
   budu šetřit a pak si koupím auto. už žádný tahání nákupů, pytlů s kočičíma granulema a pískem, ani dojíždění do práce hodinu a půl tam a to samý zpátky. čas je drahej!
   plánuju navštívit alespoň 30 míst v Praze, kde jsem ještě nebyla (kavárny, kina, kluby, bary, parky atd. - kam byste mě vzali?)
   změním od základu svoje jídelní návyky a svý chování vůči naší planetě vytříbím do dokonalosti
   přečtu 50 knih!

   mimo to mám od roku 2018 i jistá očekávání. anebo spíš možná sama od sebe, protože jen na mně záleží, jak se k tomu postavím. chci se obklopit tím, co je mi milý. diář plnit příjemnostma, nikoliv povinnostma, plánovat si aktivity který mě těší, nikoliv který "musím". radost nebudu odkládat. nebudu si vyčítat, že si s některejma lidma  nemám co říct - sympatie se nedaj vynutit násilím. lásku, kterou momentálně nemám komu dávat, obrátím sama k sobě. zasloužim si pozornost a dobrý zacházení - a na to se chci tenhle rok zaměřit nejvíc. jsem zvyklá dávat, ale brát není špatný - dovolit si přijmout něčí laskavost či pomoc, anebo si o ní říct, anebo sama sobě dopřát to, co vím, že mi dělá dobře. cejtim potřebu najít harmonii ve svým životě. obnovit ztracenou sílu, vybudovat důvěru v sebe sama, nalézat v sobě i ve světě kolem podněty k úsměvu i upřímnýmu smíchu, cejtit se dobře ve vlastním fyzickým těle. bude to hezkej rok.

1 komentář so far

  1. Jo, rok 2017 byl dost krušný, tak snad tento bude lepší.. Ať se ti daří.

    OdpovědětVymazat

ela dani © . Design by FCD.