2017/04/23

ze souše do vody

   narodila jsem se ve čtvrtek 21. března, v jednu odpoledne. tehdy to byl první jarní den a znamení ryb se přehouplo do berana. charakteristika berana mluví o temperementu, bojovnosti, ctižádosti, sebedůvěře, silný vůli, taky třeba o netrpělivosti, vznětlivosti. co zdroj, to maličko jiná verze, nicméně vezkrs se to velice neliší. celej život si popisy tohoto znamení pročítám znovu a znovu, a čekám, kdy sama v sobě spatřím jejich naplnění. třeba se v plný síle vlastnosti projevují až s postupem času, s věkem, říkávala jsem si. ale myslím, že už jsem na světě dostatečně dlouho a nezbejvá mi než žasnout nad touto nesrovnalostí. pokouším se na svou osobnost dívat z různejch úhlů pohledu a vzpomenout si, kdy naposled jsem šla do něčeho po hlavě a bojovala, dokud jsem nedosála cíle. v jakejch situacích se rozčiluju a bejvám netrpělivá. kdy bejvám energická a dominantní. ve všech případech - nikdy.
   v beranu jsem se nikdy nenašla. jsem totiž naprostej opak toho všeho. nikdy věci nedotahuju do konce, o silný vůli není vůbec řeč. nejsem vůdčí osobnost, ba naopak jsem docela pasivní, introvertní.
   nejsem beran ani trochu. v tom jsem se usvědčila jednoho dne, kdy jsem si přečetla charakteristiku ryby. což je znamení, který berana předchází o jedinej den. nastala zde zcela jistě chyba v matrixu, protože já jsem se měla narodit o den dřív. ryby jsou soucitný, empatický, jsou to zachránci. jsou to citlivý duše se sklony k fantaziím, kreativitě, mysticismu, intuitivnímu cítění. chybí jim vytrvalost a discpilína. jsou přizpůsobivý, snadno ovlivnitelný, bez potřeby se prosadit, s tendencí vzdávat věci před jejich dokončením. taková jsem já. cejtím se bejt rybou. navíc jsem vždycky milovala vodu, jako malá jsem se v bazénu i v moři máčela celý hodiny, potápěla se, skákala do vody pořád dokola. takže s čtením horoskopů pro berana už se neobtěžuju. jsem zcela určitě ryba.

Okomentovat

ela dani © . Design by FCD.