2017/04/18

probouzení

   i když teploty posledních několika dnů představě ideálního jara neodpovídají a moje končetiny jsou od konečků prstů až po kolena a lokty zase pěkně promrzlý, slunce zpoza hustejch mračen i tak občas vykoukne a rozzáří všechny ty do bíla, žluta a růžova rozkvětlý větve stromů a křovin. tohle období mě neuvěřitelně baví. příroda je v plný síle svýho probouzení a rozkvětu a zahaluje svět svou přirozenou krásou. radost pohledět!
   příroda a přirozenost jsou pro mě klíčovými pojmy posledních měsíců. přírodní zdroje nám toho mají mnoho co nabídnout a my jejich plodů a darů můžeme nekonečně využívat. ovšem - s notnou dávkou respektu, kterej ne každej na týhle Zemi má.
   fascinovaně prohlížím blog Katerřiny Winterový, její recepty a vůbec její obliba sezónnosti, tradice a lokálních přírodních zdrojů mi dávají inspiraci a zapadají do mý vlastní, životem se formující filozofie. zdraví je pro mě životním tématem a vždycky se k němu vracím. v poslední době získává novej rozměr, protože jdu hlouběji, ke kořenům, od moderního k původnímu.
   upsala jsme se na celodenní workshop nesoucí název Velká kuchařka přírodní kosmetiky. pořádá ho Denisa Vlková, tvůrkyně přírodních kosmetických skvostů JAGAIA, který jsem si zamilovala a s nimiž každej můj den začíná i končí. její nádhernej vztah k Zemi je obdivuhodnej a cítím z její tvorby čistou lásku. na kurz se těším a jsem zvědavá na to, co si z přístupnejch kosmetickejch ingerdiencí uvaříme a s jakými dojmy a nově nabitými poznatky odejdeme.
   v tomto roce mám chuť tvořit, probudit svou spící kreativitu a projevit se v různejch směrech, prvcích a tvarech. mám za sebou začátečnickej kurz šití na stroji a zkouším svý nervy, kolik vydrží. šít 7 hodin tričko s tím, že výsledek je absolutně nenositelnej, je pro ně velkou zkouškou. objevuju ajurvédu a zkouším si vařit z potravin vhodnejch pro mou dóšu. objevila jsem nádherný zákoutí překypující zelení nedaleko našeho domu a jen co se vrátí teplý dny, zaujmu vprostředku březový aleje svý místo na jógamatce. Velikonoce klasicky neslavím, přesto jsem letos symbolicky navařila pár vajec a obalila je zlatavým třpytem.

   dnešní report končím s příslibem zvýšení četnosti příspěvků a přáním krásnýho dne, ať už u vás svítí slunce nebo sněží trakaře.

Okomentovat

ela dani © . Design by FCD.