2016/10/04

kouzlo podzimního okamžiku

   píšu jeden článek za druhým. mám tolik nápadů, až mi to začíná připadat trochu násilný. jenže jakmile mám nápad, chce se mi o tom rozepsat. a tak tvořim větu za větou, co mě napadá, píšu si to vlastně jen tak pro sebe, bez záměru o zveřejnění, a ono z toho pak nakonec vznikne článek. myslim že jsem začala psát vážně ve správnou chvíli. podzim je pro mě obdobím nejvíc tvůrčím. s příchodem září nebo října obvykle zakládám novej blog, anebo ladim design a jsem rozhodnutá zase psát. září pro mě znamená nový začátky. je prakticky jedno čeho. nemusí jít jenom o psaní. prostě chytám druhej dech a mám chuť se pustit do věcí.

1 komentář so far

  1. Sdílim všechny tvý pocity od začátku do konce článku. Jedém, tvoříme, žijem, píšem!

    OdpovědětVymazat

ela dani © . Design by FCD.