2016/10/06

žlutá

   podzim přišel šíleně rychle. nikoho se neptal a je tu. venku leje jako z konve a předpověď hlásí liják ještě na dalších pár dní. plody šípků v tomhle mokru shnily dřív, než jsem si stihla pár větývek naaranžovat do skleněný lahve od mlíka. doufám že se to samý nestane i s listím stromoví. čekám na ty barvy celou věčnost a chci se venku dívat, jak se všechno barví do žlutý, oranžový, hnědý i červený - příjemnejch a teplejch barev přírody, který nám dodaj poslední dávku energie, než to všechno opadá a zůstanou jen holý pahýly, sychravo, tma a podzimní deprese.

   žlutá už pomalu nastupuje a to je dobře. v poslední době si na týhle barvičce silně ujíždím. trvá to už dýl, ale teprve v poslední době se to projevuje ve vší síle.

   vyhlídla jsem si v ikee žlutý křeslo. velkej a pohodlnej ušák výrazný žlutý barvy, pro kterej si co nevidět jedu a udělám si tim obří radost. strávím v něm celej podzim a zimu, přečtu v něm hromadu knih, napíšu desítky článků a vypiju litry čaje a spoustu hrnků brazilský kávy. zároveň mě nedopadne žádnej podzimní chmur. protože bejt obklopená takovouhle pozitivní barvou mě před vším zlým musí zákonitě ochránit!

3 komentáře so far

  1. Ty brďo, tak žlutou barvu fakt nemusim. Teda ne, že by mi vyloženě vadila, jen ji nevyhledávám. Na oblečení je na mě moc výrazná, já radši zemitější pastelový barvy a nevyčnívat moc z davu :D Ale to křesílko si představit umim, to zas jó!

    OdpovědětVymazat
  2. Já teď ujíždím na hnědé barvě, svetry, kabáty, kabelky, boty. A to jsem ji nikdy neměla ráda. Žlutá se mi moc líbí, ale mně nesluší, takže ji ráda okukuju jenom za oknem.

    OdpovědětVymazat
  3. Byla to hrozna rychlovka ani jsem se nestacila vzpamatovat a najednou je tu . Ale u nas kupodivu neprsi, a vypada o ze tenhle pozdim bude fakt krasnej, na case vyvencit ty nase fotaky, nemyslis?? Uprimne u me v satniku nenajdes jedinou zlutou vec, ne ze bych tu barvu nemela rada, ale neni to muj styl - kanarek stajl :D Ovsem to kreslo to sis teda vybrala moc dobre!

    OdpovědětVymazat

ela dani © . Design by FCD.