2019/02/20

mezi starým a novým

19/12/2018
   do Švédska ani do Finska jsem letos nejela. auto jsem si nekoupila. zdravě jsem každej den nejedla, 30 novejch podniků jsem určitě nenavštívila a 50 knih přečíst nestihla. přes to jsem si tenhle rok neskutečně užila!
   nemám tušení, co od roku 2019 očekávat a vlastně je to fajn. nechám se překvapit, co nový rok přinese. nemám chuť nic měnit, nemám náladu si nastavovat limity a cíle a není nic, co bych chtěla zlepšovat. jsem spokojená.
   toužila jsem ve svém životě po harmonii. pochopila jsem, že harmonie není synonymem pro zenový klid, úsměv a bezkonfliktní mezilidské vztahy. jde o vyvážení protikladů, o vybalancování čehokoliv. harmonický vztah neznamená stoprocentní souznění dvou spřízněných duší, ale schopnost spolu být.


19/02/2019
   nový rok začal krásně a krásným zůstává. mnoho se změnilo.
nová práce.
nový vztah.
nové auto (nakonec přeci jen!)
a díky tomu všemu došlo i k překopání některých starých rutin, návyků a myšlenkových vzorců.
nemám chuť ani čas číst knihy.
bojuju s brzkým ranním vstáváním, předjarní únavou a mrazy.
užívám si víkendy v sauně, filmy v posteli a snídání lívacnů s jahodami (ach ty sladké začátky!)
a jelikož nemám počítač, nepíšu a ani nebudu. na čas. splatím auto, zajedu si na dovolenou nebo na dvě, pak koupím notebook a začnu odznova. někde jinde, nějak jinak. tento prostor nechám žít ve stínu své vlastní minulosti a budu sem s hořkosladkou nostalgií chodit vzpomínat.

1 komentář so far

  1. A zrovna sis to tady udělala takový pěkný! :D Ale naprosto chápu a přeju úžasnej rok 2019! ♥

    OdpovědětVymazat

ela dani © . Design by FCD.