2019/05/22

comming soon

   už nějakou chvíli mnou cloumají jemné vnitřní pohnutky, naznačující, že bych se k psaní ráda vrátila. než abych se však do toho vrhla střemhlav a bez rozmyslu, nechávám představy jemně našlapovat kolem a otevírám náruč potenciální inspiraci. hrubý náčrt v hlavě mám, ale vyobrazení jednotlivých odstínů zatím chybí. vzpomněla jsem si na svůj článek z loňského léta, který mluví za vše, co mám právě na mysli. už tehdy jsem věděla, že má blogerská tvořivost potřebuje změnit směr. nic (moc) jsem pro to tenkrát nepodnikla. a to je možná i důvod, proč jsem tento příběh, byť s otevřeným koncem, ukončila.
   chystám se tedy začít znova a trochu jinak. ústředním tématem mého blogu bude příroda a náš život v souladu s ní, v harmonii s dnešní dobou. vrátit se na stromy je nemožné, ale přilblížit se k tomu, co je přirozené a pro nás i naši planetu zdravé, je naopak nezbytné.

2 komentáře so far

ela dani © . Design by FCD.