2018/09/25

pomíjivost


   přišlo krásné období. někdy jsou období taková, kdy je všechno špatně. anebo neni, ale uvnitř cejtíme, že je, celkovej feeling a atmosféra těchhle dní je bezdůvodně na nic a my to neumíme vysvětlit. asi prostě jenom nějaká zvláštní konstelace hvězd, nebo co. a pak se párkrát vyspíme a ono to přejde a už je zase všechno fajn. všechno to vnitřní pnutí a nepohodlí zmizí a už tu neni a ty problémy jsou najednou skoro neviditelný a nestojí za to se jimi zabývat. znáte to? je to jako na horský dráze. jednou je všechno fajn a pak je zákonitě všechno na nic. a pak zase všechno fajn.
   končí léto a přichází podzim a já z toho mám radost. sice doma ležím nemocná, už víc jak deset dní, ale dělám všechno pro to, abych se z toho dostala, jsem motivovaná, mám spoustu plánů, věcí, na který se těším a vůbec tak nějak bez příčiny a racionálního vysvětlení mám dobrou náladu a pozitivní energie mnou prostupuje zkrz nazkrz.
   mám radost z lidí. sem tam mě někdo znepokojuje a trápí, ale občas potkám někoho, kdo můj život projasní a vykouzlí mi mnoho úsměvů na rtech. baví mě, jak je všechno pomíjivé. nálady, emoce, vnímání světa. všechno se mění a různě střídá, člověk nikdy neví, co přinese zítřek. ať už to bude cokoliv, těším se na to. všechna současná zklamání vezme čas a nahradí je novými příležitostmi.
   mezitím - musictherapy!

1 komentář so far

  1. Mně tyhle nálady přepadávají, když se delší dobu nic neděje, nehýbe a já mám pocit, že žiju trochu stereotyp. Chce to vždycky nějakou změnu, někam jet, něco podniknout, pak se vždy hned cítím o hodně líp a vydrží mi to na dlouho. :)

    OdpovědětVymazat

ela dani © . Design by FCD.