2017/07/08

smíšenost pocitů s myšlenkami

   přemejšlím, jak se odosobnit od svý práce, která mi v posledních dvou tejdnech způsobuje pocity frustrace a každodenní přetlak v hlavě. nemám chuť ani myšlenky na jídlo, což končívá jezením spousta nezdravostí. chci odpočívat a věnovat se sama sobě, ale než se k tomu přes kratičkej odpočinek dostanu, je tu další den a já zase sedím v kanceláři.
   poslouchám slabej letní déšť, šumění stromů a blížící se další bouřku, jíž předchází tmavý mračna.
   zkouším pít kávu bez mlíka. řeším, čím jednou svýmu dítěti budu mejt vlasy, když se mi na hlavě po jemným dětským šamponu udělaly svědivý strupy. přemejšlím, jak se naučit umět bejt sama, protože zjišťuju, že bejt o samotě, aniž bych neustále něco dělala, nebo samotu zajídala, neumím a jsem z toho nervózní. ani dopolední četba ve stínku břízek nahoře na kopci, kdy mě ovíval příjemnej větřík a společnost mi široko daleko dělalo jen ze stromu na strom poletující ptactvo, mi kýženej klid a relaxaci nepřinesla.
   pociťuju v sobě přebytek energie a nevím, do čeho ji transformovat.
   jsem plna novejch rozhodnutí, který víceméně zatím nezůstávají jen ve formě myšlenek a řečí. zatvrzele odmítám jíst maso a vejce, což trvá už pár tejdnů. nikdy jsem žádný svý předsevzetí nezvládla držet ani pár dní. cejtim sílu a mám důvod nadělit si podobnejch zásad víc. zrušila jsem si termín u kadeřnice a nastávají léta odrůstajících vlasů. jsem si vědoma, že tohle je záležitost nejmíň na tři roky, ale je to pro mě obrovská výzva a největší zkouška vůle.
   založila jsem blog (sebe-vědomí), kde je ústředním tématem, jak už název napovídá, vědomí sebe sama. věci, o kterých tam píšu, můžou vyznít jakkoliv. možná že je píše chudinka se silnými pocity méněcennosti, nebo s úchylkou řešit detaily svýho těla. osobně se cejtím jako někdo, kdo je schopen sebereflexe a osobní růst je pro něj životní cestou. bejt si vědom vlastních stínů a vnitřních nedostatečností je myslím si nakonec mnohem větší projev vnitřní síly, než ledabyle přežívat a nikdy se sama nad sebou nezamyslet, natož se sebou i něco udělat, abych byla lepším člověkem.

Okomentovat

ela dani © . Design by FCD.